Program Business Bistra
V prostorách Měšťanské Besedy na Masarykově náměstí v Třeboni
3. 5. středa
Hlavní sál
20.00Opening Industry
4. 5. čtvrtek – VR DAY
Hlavní sál
8.00–10.00Instalace účastníků BB 10.00–18.00Výstavní činnost
Prezenční sál
10.00–11.00Zahájení / Daniela Staníková, Marek Toušek, Martin Kotík Úvodní slovo Kreativní Evropy a zástupců ASAFu v ohledu na výstupy Mapování oboru animované tvorby v České republice
11.00–12.00Pavel Dobrovský Komentovaná prohlídka po účastnících BB
12.00–12.30Brainz VR / Štěpán Kleník, Jan Brukner Jak se dělá projekt, který nikdy nikdo nedělal?
12.40–13.10Etnetera Group / Marek Kulkovský Vánoční VRnisáž – zážitek z virtuální reality jako dárek
13.20–13.50DIVR Labs / Michal Berlinger Představení studia a VR hry Blue Effect
14.00–14.30AV MEDIA / Jan Buriánek Systém optického snímání pohybu nejen pro zábavní průmysl
14.40–15.10UTB / Lukáš Gregor Představení Ateliéru Animované tvorby a projekce studentských filmů
15.20–15.50FAMU / Michaela Pavlátová Představení Katedry animované tvorby a projekce studentských filmů
16.00–16.30UMPRUM / Zuzana Bukovinská Představení ateliéru Filmové a televizní grafiky a projekce studentských filmů
16.40–17.10ZČU / Jiří Bárta Představení Ateliéru animované a interaktivní tvorby a projekce studentských filmů
17.20–17.50OSU Projekce studentských filmů Katedry intermédií
5. 5. pátek – GAME DAY
Hlavní sál
10.00–17.00 Výstavní činnost
17.00–19.00 Deinstalace
Prezenční sál
10.00–10.30 Kreativní Evropa – MEDIA / Daniela Staníková Podpora herního a animačního průmyslu z programu Kreativní Evropa
10.40–11.10 Anomalia / Marek Toušek Případové studie projektů krátkých filmů a her jakou součást profesního vzdělávání
11.20–11.50 Wietrack Softwork / Tomáš Větrovský Věda (počítačovou) hrou: Amatérský vývoj počítačových her poznamenaný přírodními vědami
12.00–12.30 KLUCIvespolek / Jan Švarc, Jiří Novák Prezentace animačního studia
12.40–13.10 VOŠG a SUŠG / Tomáš Gryc Představení nového studijního oboru Herní tvorba
13.20–13.50 ČVUT / David Sedláček Představení Katedry počítačové grafiky a interakce
14.00–14.40 Intel Corporation / Jaroslav Petráš, Ladislav Dyntar Budoucnost VR v esportu a využití moderních technologií
14.50–15.20 Circus Atos / Barbora Podhorská Vývoj hry Under Leaves
15.30–16.00 Studio ZVON / Aurel Klimt Uvedení celovečerního loutkového filmu Lajka
16.10–16.40 BareBear Animation Studio / Radovan Surý, Marcel Legindi Geneze animovaného seriálu pro dospělé Mrazivá tajemství